wtorek, 3 lutego 2015

6# FERIE

Siemka
W końcu znalazłam trochę czasu by tu coś napisać. Planowałam to od tygodnia, ale jakoś mi nie wychodziło, bo ciągle mnie w domu nie było albo byłam zmęczona. Z racji tego, że rozpoczęły mi się właśnie ferie, to skorzystałam z tego wolnego i tu jestem(wow). Tak dużo się działo przez te ostatnie dni, że w sumie nie wiem od czego zacząć, więc może zacznę od "początku"..


Znacie może to uczucie, że zależy Ci na pewnym człowieku, mimo, że go nigdy nie widzieliście? Albo, że zna Cię lepiej niż Twoi znajomi w realu? Ja mam taką osobę :') Znamy się już ponad rok i pół i 2 tygodnie temu się pierwszy raz spotkałyśmy. To jest właśnie piękne, że tak długo pisałyśmy ze sobą i nagle widzimy się na żywo. Kinga była u mnie na dwa dni, było super i już planujemy drugie spotkanie. Mam nadzieję, że nie będzie gorsze.
 ps. wiem, że to czytasz Kinga, pozdrówki 8)) 

A wy macie swojego internetowego przyjaciela/przyjaciółkę? 
Dodatkowo chciałabym Wam pokazać coś bardzo ciekawego.. Koleżanka narysowała mnie w dzienniku, sami zobaczcie :') 























11 komentarzy:

  1. zazdroszczę spotkania z internetową przyjaciółką! fajny post!

    juli-ia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czm ja jestem taka fotogeniczna no whyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,że mogłyście się spotkać :)
    http://cinnamonefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się spotkałyście. Cool rysunek :D.

    U mnie już V rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz, pozdrawiam:*.
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam przyjaciółkę "internetową" hihi :) Ja z moją się jeszcze nie spotkałam, ale mamy nadzieję, że nam się to kiedyś uda choć mieszkamy na dwóch końcach Polski :( Moja przyjaciółka ma na imię Kinga :))

    Obserwuję! Mam nadzieję, że mój blog też Ci się spodoba :)

    Możesz mi pomóc? :) Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele! girllrauhl.blospot.com Jeśli też potrzebujesz pomocy napisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie cię narysowała ta koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam internetowej przyjaciółki/przyjaciela :))
    wspólna obserwacja? ja już zaobserwowałam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, mialem 3 spotkania internetowe, ale nie az takie. Mam nadzieje, ze w 2015 bedzie ich jeszcze wiecej.

    http://introwerzysta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkania to świetna sprawa :) Internetowe przyjaźnie są cudowne!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale muszę przyznać, iż bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś. Masz świetny styl pisania, a do tego masz piękne zdjęcia. Zdecydowanie od teraz jeden z moich ulubionych. Nic dodać nic ująć!
    Oczywiście zaobserwowałam i czekam na kolejne wpisy!:)
    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń