wtorek, 16 grudnia 2014

3# Christmas tag + mój nowy zakup

Cześć! Z racji tego, że 24 grudnia tuż tuż, a za oknem dalej raczej tego nie widać, to chcę Wam użyczyć trochę tej świątecznej atmosfery. Dobra, przejdźmy do tagu :)

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia? 
Zazwyczaj to nie ja zaczynam przygotowania, tylko moja mama. Sprzątam w pokoju parę dni przed świętami, ale już teraz mam w miarę ogarnięte swoje cztery kąty.

2. Posiadasz kalendarz adwentowy? 
Nie ;_;

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Grinch!

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne? 
Moim zdaniem same święta są wesołym wspomnieniem, ale raczej nie mam żadnych fajnych z tamtego okresu historii. Mogę jedynie powiedzieć, że jak byłam mniejsza, to nie wiedziałam po co są Kalendarze adwentowe i zawsze jak mama mi je kupowała, to wszystkie czekoladki od razu zjadałam. :)) 

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
U mnie Boże Narodzenie jest już pare dni przed świętami, serio. Mama lata od pokoju do pokoju, od innego pokoju do kuchni i ogólnie jest straszne zamieszanie. Ale lubię to :)

6. Co najbardziej lubisz w Święta Bożego Narodzenia?
odpowiedź u góry.

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
nie 



8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
nie lubię kolęd ani piosenek świątecznych, ale mimo wszystko no..
Awaria - Wśród nocnej ciszy
Para Wino - Gdy się Chrystus rodzi

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
W tym roku będę mieć żywą choinkę. I kolorową - jak zawsze. 

10. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?
Bardzo lubię zapach babeczek XDD

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
zielone? nie wiem XD

12. Odliczasz dni do świąt?
nie

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
nie zwracam na to jakoś uwagi, bo sama nie maluje paznokci. 

14. Ulubiony zimny napój?
herbata czerwona i gorąca czekolada :)


Jeszcze muszę Wam się pochwalić moim nowym zakupem. Jestem mega oczarowana tym kigurumi! 





17 komentarzy:

  1. Tak całkiem całkiem
    Jesteś teraz krulikię xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jake słodkie przebranie :)
    Pozdrawiam :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh ty moj krolisiu
    a pod choinkom najlepiej szelki co ;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam to przedświąteczne zamieszanie ;) przeuroczy strój ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag :)
    No i jakie urocze kigurumi <3

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten TAG :D Śliczne kigurumi!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeju jakie świetne :o

    obs za obs? zacznij i daj znać u mnie to się odwdzięczę :) + wesołych świąt :* http://rosewithcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne te ubranko!

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha świetny zakup i ciekawy Tag ;))))))))
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski zakup ;)
    Oczywiście również obserwuję.
    A i genialna muzyka w tle Zamyślone głowy <3
    Masz dobry gust muzyczny
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oo również uwielbiam Grinch'a :)
    Słodki króliczek haha ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebisty strój :D
    Powiedz mi kto nie lubi Grincha :D
    Ja niestety jeszcze nie czuje świąt, choć to już za kilka dni...
    Fajnie, że znowu blogujesz - powodzenia :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie kupilas tego króliczka hihi ? :p

    obserwujemy?
    bulcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń