poniedziałek, 22 grudnia 2014

4# święta już za chwilę ☁☂

dobry wieczór
Z racji tego, że święta już blisko, a ja znając życie w ten długi weekend się rozleniwię, to wolę już teraz do Was coś napisać, bo nie wiadomo kiedy dodam następny post. W sumie miałam zamiar dopiero to zrobić jutro, ale okazało się, że o 7 już muszę być na nogach i nie wiadomo o której wrócę. no, a jak wrócę, to muszę jeszcze doprowadzić swój pokój do czysta, a zajmie mi to jeszcze jakoś 3-4 godziny. Dzisiaj błądziliśmy ze znajomymi po Katowicach, tak było zimno, że ja już o 16 wymiękłam i pojechałam do domu. No i tutaj już jest lepsza historia, bo tramwaj, którym jechałam miał 30 min opóźnienia, i zamiast być w domu na 16:30, to wróciłam o 17. ;_;
Podczas tej godzinnej jazdy nie wiedziałam co robić, więc powstało coś takiego (nie pytajcie):

























No i oczywiście ja umiem utrzymać świąteczny klimat.. masakra! W każdym razie życzę Wam dużo jedzenia i wielkiej lodówki (to są przynajmniej moje marzenia, nie musicie się z nimi zgadzać, rzal). No, dowidzenia wszystkim, macie jeszcze na koniec zdjęcia z mojego pokoju. Przynajmniej tu trochę czuć święta. PS. wiem, że fajny misiek, nie hejtujcie Bogdana.




























9 komentarzy:

  1. Ulala jakie sniezynki na tej mega zajebistej puleczce heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, Ty dziecko takie "troszeczkę" wulgarne jesteś! Nie przystoi, aby blogereczka tak się zachowywała. :D A tak na serio, to podobają mi się te świeczniki, te na dwóch ostatnich zdjęciach. Są śliczne. Pozdrawiam Panią bardzo bardzo gorąco :D
    http://www.pozytywkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał. Jak ty dużo masz ozdób świątecznych no aż się nie spodziewałam xD
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe no widać, że ci się w tym tramwaju nudziło :)) intrygujące ozdoby ^^
    Tymczasem ja zapraszam Cię na mój nowy blog z opowiadaniem, jest dopiero pierwszy rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).
    http://tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, fajne te zdjęcia ze snapa


    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale te święta szybko minęły :c Cóż, udanego nowego roku ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. co ta nuda robi z człowiekiem xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ozdób :D Ładne zdjęcia :)
    lovleyfalcon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń