niedziela, 7 grudnia 2014

1#

Cześć! Z racji tego, że to mój pierwszy post na tym blogu, to wypadałoby wypaść jak najlepiej. oczywiście, to mi się nie uda, ale spróbuję jakoś Wam się pokazać. 
Jestem Weronika, aktualnie mam 13 lat i mieszkam na śląsku. W sumie nie wiem po co wam to piszę, skoro w kolumnie bocznej już to macie umieszczone, ale cii. Nie jestem jakoś bardzo wyróżniającą się osobą, więc ten blog będzie taki sam jak inne. Nie mam jakoś zbytnio zainteresowań, lubię czytać, chociaż już mi to nie wychodzi, komputer w sumie pochłania mi 3/4 czasu, oglądam trochę filmów, kiedyś też byłam mangozjebką, teraz raczej ograniczam się jakoś do 1 odcinka anime na tydzień. Próbuję być miłą osobą, ale mi to niezbyt wychodzi, jestem nerwowa i dosyć łatwo mnie zirytować. Dodatkowo jestem leniwa i niesystematyczna, więc wiecie jak to będzie z postami. Postaram się tutaj skrobnąć coś przynajmniej raz na tydzień.
 To jest już mój drugi blog, pierwszego mimo całkiem dobrych not i licznych współprac zamknęłam. Teraz chcę zacząć ponownie od zera i liczę, że uda mi się tutaj wytrwać jak najdłużej. Jeszcze nie wiem co tu będę umieszczać, ale pewnie to będzie taki mój pamiętnik. Dobra, już kończę, mam nadzieję, że w następnych notkach poznacie mnie i mój charakter bliżej. :)

9 komentarzy:

  1. fajnie sie zapowiada ;-)))))))
    zart zmien wyglad

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem po co ja tu weszłam taka beznadziejaaaa
    A tak na poważnie fajnie, ze jesteś i znów blogujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. też się cieszę, że wróciłaś ;;
    http://pastel--space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje za wizyte i mily komentarz powowdzenia w blogowaniu i odwzajemniam obserwacje buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się zapowiada,ja też niedawno założyłam blog i liczę, że wpadniesz :)
    http://blackandwhite232.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie sie zapowiada :) powodzenia w blogowaniu! :)


    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci powodzenia. Chociaż wcale nie muszę, bo wiem, że sobie poradzisz bez tego. Biorąc pod uwagę to, jak dużo już osiągnęłaś na poprzednim blogu, to nie można powiedzieć, że tu się nie uda. Podoba mi się jak piszesz. Serio. I nie piszę tego z grzeczności. W życiu bym nie powiedziała tylko, że te posty są Twoje, bo to, w jakivsposób piszesz, nijak się ma do języka, jakim posługujesz się na co dzień. Nie, to nie hejt. Śmieję się tylko ;D dobra... Starczy tego... Jest szuper. A ja zapraszam do siebie (no bo jakbym mogła zapomnieć o reklamie) www.pozytywkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To czekam na kolejny post i długiego wytrwania blogowania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej powiedziałabym że twój blog już na pierwszy rzut oka wyróżnia się z pośród innych :) oczywiście w pozytywnym sensie :)
    życzę owocnej pracy i miłej blogosfery :) pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń